niedziela, 4 maja 2014

Liebster Blog Awards

Nominacja do Liebster Blog Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Nominowała mnie bloggerka, prowadzącą blog http://prawdziwa-i-jedyna-milosc-angie.blogspot.com/2014/05/liebster-blog-awards.html oraz Martina z bloga http://reynastudio.blogspot.com/ Za co bardzo dziękuję.

Pytania od bloggerki.
1. Ile osób z Twojego otoczenia wie, że prowadzisz bloga? Co o tym sądzisz?
Tylko parę, wtajemniczonych osób o tym wie. Np. moja przyjaciółka, z którą pisałam bloga. Z rodziny nikt nie wie.

2. Czy jest coś, co Cię motywuje do dalszego pisania? 
Oczywiście moi czytelnicy. Sam fakt, że chociaż jedna osoba czyta moje wypociny, bardzo mnie uszczęśliwia :D 

 3. Jaki rodzaj opowiadań Cię interesuje?
Obojętne mi to, oby tylko wciągało. Ale zazwyczaj jeśli coś mnie wciąga, to romanse XD 

 4. Dokończ zdanie: Jestem...
Często leniwa, obecne strasznie zmęczona.

5. Skąd czerpiesz inspirację na rozdziały?
Z głowy XD Z różnych seriali, mang, anime i często z własnego życia.

6. Jak reagujesz na hejty i opinie negatywne?
Oczywiście biorę sobie do serca każdą opinię, tą negatywną także. Staram się poprawiać w pisaniu z rozdziału na rozdział oraz brać pod uwagę zdanie czytelników, jeżeli oczywiście nie zmienią one mojego planu o 180 stopni :D Staram się też nie przejmować zbytnio typowymi ''hejtami''.

7. Jesteś zżyta z bohaterami Twojego opowiadania? Jak bardzo?
Jeżeli ''bycie zżytą'' oznacza codzienne gadanie o nich i ich uwielbianie, to taak. XD Pangie to moja najukochańsza para z Violetty i za każdym razem jak widzę, chociażby ich wspólną rozmowę to strasznie się jaram :D

8. Jakbyś nazwała pisanie w Twoim przypadku? Jest to pasja, hobby, czy coś robione z nudów?
Hmm. Trudno określić. Jakaś wielka moja pasja to to nie jest i nie myślę raczej o przyszłości z pisania. Hobby też bym raczej tego nie nazwała. No a robienie z nudów, to tak jakoś brzydko brzmi XD Po prostu mam w głowie pełno pomysłów i chciałabym to wszystko przelać na tego bloga, aby pokazać to innym :D

9. Ile książek przeczytałaś w tym roku?
Tak szczerze to nie czytam zbytnio książek. Oprócz lektur to przeczytałam 3/4 jednej książki, którą potem i tak odłożyłam. Za to moją wielką miłością są mangi. Mogę je czytać codziennie. W okresie 2-3 miesięcy przeczytałam około 20 mang. W tym nie jedna miała po 20-40 rozdziałów XD

10. Jak ważna jest dla Ciebie ilość wyświetleń, komentarzy, obserwatorów na blogu?
Oczywiście każde wyświetlenie, każdy miły komentarz i każdy obserwator się dla mnie strasznie liczą ♥ Nie mam się w czym porównywać co do poniektórych blogów, ale fakt, że mam już 4000 wyświetleń bardzo mnie cieszy! :D

11. Ulubiony rodzaj żelek? :)
//Od razu wiadomo, że to pytanie od bloggerki XD//
Nie mam XD Uwielbiam wszystkie :D

Pytania od Martiny.
1. Jak wpadłaś/eś na pomysł pisania bloga? 
Fanką Violetty jestem jakoś od listopada. Wtedy zaczęło się. Nadrabiałam odcinki przez godziny, bo ciągle mnie ciekawiło co będzie dalej XD Wcześniej myślałam, że Violetta to jakiś kolejny, badziewny disneyowski serialik, ale się myliłam :D I jak już nadrobiłam całe półtorej sezona (czy coś około) zaczęłam na internecie czytać różne blogi o oczywiście mojej najukochańszej postaci, którą pokochałam od pierwszego odcinka - Angeles. I pomyślałam sobie, że fajnie byłoby założyć swój własny blog i na nim umieszczać swoje pomysły. Ale teraz dylemat - o kim założyć bloga. Bo wiadome było, że o Angie, ale o Pangie czy Germangie XD Ponieważ uwielbiam obie pary. A że ta pierwsza nie ma zbytniej ilości fanów, to pomyślałam, że nie warto, bo pewnie nikt nie będzie tego czytał. Aż pewnego dnia znalazłam blog bloggerki i jak zobaczyłam ile ma wyświetleń, obserwatorów itd. to zrozumiałam, że jest dosyć spora liczba fanów Pangie, no i postanowiłam go w końcu założyć :D

2. Kogo najbardziej lubisz z Violetty? 
Jak już wspomniałam wyżej, bezkonkurencyjnie - Angie.

3. Czy nie nudzi cię czasem pisanie postów na bloga? 
Czasem jestem zmęczona i wiadomo, jak każdy nie mam pomysłów, ale to tylko na szczęście przejściowe :D

4. Co rozumiesz poprzez słowo "obserwatorzy"? Co oni dla ciebie znaczą? 
Kochane osóbki, które obserwują co się dzieje na moim blogu. Znaczą dla mnie tyle, co normalny czytelnik, czyli - dużo :D

5. Zwracasz uwagę na uzasadnioną krytykę? 
Oczywiście, że tak. Może mi to dać dużo do myślenia :)

6. Ile już istnieje twój blog? 
Założyłam go na początku lutego, więc 4 miesiące.

7. Dostałaś/eś już kiedyś jakieś nominacje? 
Nie.


8. Oczekujesz dużej liczby wyświetleń na twoim blogu, czy raczej nie? ;) 
Raczej nie XD


9. Jakie są twoje najważniejsze cechy osobowości? 
Chyba tolerancyjność, prawdomówność XD

10. Ulubiony kolor? :d
 Zielony.

Blogi nominowane przeze mnie.
1. http://pwwmxd.blogspot.com/
2. http://rasza-pisaja.blogspot.com/
3. http://angie-jedyna-milosc.blogspot.com/
4. http://kiedys-sie-znajdziemy.blogspot.com/
5. http://angie-ever-forever.blogspot.com/
6.
7.
8.
9.
10.
11. (Sorki, że tylko tyle blogów ;~;)

Pytania ode mnie.
1. Kto z twojego otoczenia wie, że piszesz bloga?
2. Jak myślisz, jak długo będziesz jeszcze pisać tego bloga?
3. Jak często czytasz książki?
4. Czym się inspirujesz?
5. Jak sądzisz, liczba wyświetleń twojego bloga będzie duża, czy raczej mała?
6. Czytasz blogi innych osób? 
7. Wiążesz swoją przyszłość z pisaniem?
8. Co masz z polskiego? :D
9. Ile blogów pisałaś?
10. Co cię skłoniło do założenia bloga?
11. Ulubiona książka?

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
W sprawie rozdziału - strasznie, ale strasznie przepraszam, ale nie pojawi się dzisiaj, ponieważ jestem okropnie zmęczona i ledwo siedzę na krześle, a dopiero skończyłam pisać to... A jutro na pierwszą lekcje mam próbę generalną, a na drugiej mam apel o Konstytucji 3 Maja, więc muszę się wyspać :C Naprawdę strasznie mi przykro. Wszystko przez mojego brata, który wyprowadził się niedawno i dzisiaj złożył nam wizytę i poszedł sobie na komputer i siedział do prawie 22 ;_; Jutro na 1000% dodam rozdział, bo raczej mój brat mnie nie odwiedzi. Ehh, uroki rodzeństwa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią poczytam wasze opinie o rozdziale! :)